Tak
ahóóóóój vy moji!!
Minulý měsíc jsem se vám tak nějak nestačil ozvat, neb na
planinách chomutovských jsem stromky do země sázel. To vše
zpravidla systémem: čtyry borovice - modřín, čtyry borovice
- modřín, čtyry borovice - bříza. Touto tématikou se ovšem
budeme zaobírat až v příštích číslech NÚP, a to konkrétně
v rámci zveřejnění výsledků mého postgraduálního studia na
téma konfrontace fenoménu přírody a postindustriální civilizace
rýčem. Na to se tedy těšte! A teď k těm vztahům. Přizval jsem
si dnes jako poradce poradce, poradce vskutku zkušeného a
Závodného. Ptáte se proč Závodného s velkým Z? Inu proto,
že se tak Jiří Závodný z Chomutova opravdu jmenuje.
Ptám se ho tedy: 'Co mi řekneš na toto?
Jakožto hravý lingvista jsem si upravil termín emancipace
do slov EMAN CHCÍPAT CHCE?! Zdá se mi to býti vtipné, provokující
a vyzývavé k zamyšlení. Pokusíš se zareagovat?'
JZ: 'Osobně si myslím, že Eman to vidí jinak.
Problém je v přístupu Emanuel, které navzdory svému filmovému
předobrazu jednají ve vztahu k mužům protipřírodně, nedobře
a v podstatě sebedestruktivně.'
ZDDR: 'Viděl si tedy film Emanuela? Pokud
ano jak na tebe zapůsobil(a)?'
JZ: 'Víceméně pozitivně. Poznal jsem, že i žena občas dokáže
dělat věci, které chce, a ne jen to, co myslí, že by měla.'
ZDDR: 'Zeptám se tě přímočaře - Co si myslíš
o feminismu?'
JZ: 'Feminismus je zaklínadlo zakomplexovaných žen, které
se nedokážou vyrovnat s tím, že i chlap má duši a že základ
soužití je spolupráce - a ne boj.'
ZDDR: 'Svými zkušenostmi jsi tedy docílil
jisté roviny poznání. Jak se ti z této pozice daří navazovat
a posléze zvládat vztahy s opačným pohlavím?'
JZ: 'Daleko lépe než se stejným pohlavím.'
ZDDR: 'Jak mi to vysvětlíš?'
JZ: 'Možná to bude tím, že se stejným pohlavím intimní vztahy
nenavazuji.'
ZDDR: 'Jakým způsobem navazuješ vztahy s
děvčaty? Mohl bys čtenářům poodhalit recept tvé úspěšnosti
v této oblasti?'
JZ: 'Je to velmi jednoduché. Jelikož jsem mladý výtvarník,
přistupuji k tomu stejně, jako k procesu tvorby. Nejdříve
tedy vytvořím pro onen kýžený objekt fiktivní obraz své dokonalosti.
To zabírá. Ideální jsou mladé, naivní dívky, které velmi snadno
ohromím třeba svou keramickou pecí. Také čtu hodně knih a
používám v řeči mnoho odborných výrazů… a to by ses divil,
jak může být takové dobře použité vzletné slůvko geniálním
tahem na bránu.'
ZDDR: 'To rozhodně vyžaduje dobrou koncentraci
a duševní, ale i fyzickou kondici.'
JZ: 'Samozřejmě. Chcete-li být kvalitním milovníkem, rozhodně
není na místě kamarádíčkování s alkoholem, jako stravu bych
doporučil obilniny v kombinaci s jablky a rýží.'
ZDDR: 'Dívka je tedy sbalena, ale co dále,
co když začne vztah pokulhávat, neřkuli skřípat?'
JZ: 'I to se stává. V tu chvíli neváhám a koupím jí mobilní
telefon. Mě to nic nestojí a všechno klape dál.'
ZDDR: 'To máš tolik peněz?'
JZ: 'Zaplaťpámbu, finance pro mne nikdy nebyly problém.'
ZDDR: 'Velmi oblíbené jsou tvé besedy s mladými
lidmi, kde jim objasňuješ tajemství svých nemalých úspěchů.
Co znamenají pro tebe?'
JZ: 'Nerad mluvím o sobě. Proto k těmto seancím přistupuji
s pokorou běžného účastníka a svou genialitu nechávám tiše
bublat kdesi pod povrchem.'
ZDDR: 'Děkuji za zajímavý rozhovor.'
|