Kulturní měsíčník města Ústí nad Labem a jeho okolí
    NOVÉ ÚSTECKÉ PŘEHLEDY

    Jste návštěvník

Pravidelné rubriky
BYLO, JE či BUDE... to TAK II.
 • úvodník
 • program - obsah
 • pozvánka do kina
 • bylo, je či bude...I.
 • bylo, je či bude...II.
 • primátoři
 • hvězdné okénko
 • zoo
 • březárna
 • káráme & chválíme
 • ústecké hospody
 • státní vědecká knihovna
 • demo recenze
 • naše soutěž
 • vaříme s jirkou
 • kontakty
 • odkazy

   

 

 

¨ NOVÝ PROSTOR - časopis pouze pro bezdomovce? 'Časopis Nový prostor (původně časopis Patron) začal vycházet v prosinci 1999. Jeho hlavním cílem je kampaň za pomoc lidem bez střechy nad hlavou a poukazování na hlavní sociální problémy dnešních dní. Dává lidem bez přístřeší možnost se nahlas vyjádřit'. Přesně tuhle informaci se můžete dočíst v záhlaví barevného média tištěného na tvrdém papíře, distribuovaného z Prahy a prodávaného v ulicích Prahy, Plzně, Brna a Ostravy - časopisu Nový prostor. Jeho cena činí 20,- Kč, z toho rovná polovina náleží prodejci, kterým je, nebo se může stát, kterákoli osoba bez stálého ubytování. Číslo 32, na jehož titulní straně je fotografie Ivana Martina Jirouse a pod ní titulek 'Básník, bezdomovec, Magor...', se do mých rukou dostalo při vycházení z metra na pražské Budějovické stanici a od prodávajícího člověka (bezdomovce) mám prý také pozdravovat jeho příbuzné u nás v Ústí (jejichž příjmení jsem bohužel zapomněl). V obsahu Nového prostoru nechybí místo pro komiks, dopisy čtenářů, anketní otázky, článek o Amsterdamu, o Romech z Ovčár, Febiofestu, najdete tu kulturní dvojstranu věnovanou hudbě, filmu a knihám, rozhovor s Jirousem a další, kratší či delší, slohové útvary na různá témata. A jste-li ochotni za něj dát 90 korun, je cédéčko skupiny RALE 'Homeless World Music' vaše. To nezní špatně, co říkáte?
Adresa redakce: Pod Svahem 12, 147 00 Praha 4, tel., fax: 02/44 46 82 50, patron@novyprostor.com
Emilio

¨ WALK CHOC ICE REJDILI V TEPLICÍCH. 'Koncert pražské rockové kapely u příležitosti vydání jejich nového CD Rejdit, dále vystoupí teplická rocková skupina Blue Rocket.' - Alespoň tak bylo psáno na plakátech ke koncertu konaném na Sv. Valentýna (jak já ho, 'chlapa', nesnáším), tj. 14. 2., v Domu kultury Teplice. O tom, že by WCI byli z Prahy opravdu nic nevím, do Blue Rocket se ale pořadatelé trefili. Sedmihlavý soubor, kde se na bicí projevuje 'mladý a neškodný' Tomáš Port hraje převzaté i vlastní věci a to s takovým nasazením, že bych v nich do budoucna viděl velký příslib nejen teplického bigbítového zázemí. To na Walk Choc Ice byla znát jistá únava, i přesto odvedli velmi slušný výkon, ten den bohužel ochuzený kytarou Luboše Moravce. Frontman a zpěvák Honza Křížek běhal a skákal po pódiu, jak ostatně bývá jeho zvykem a sem tam si (skoro)vylezl i na reprobedny. Nejvíce'podojeno' bylo poslední CD 'Rejdit', z něhož půjde do rádiového éteru další singl (předchozí dva 'Normal Day' a 'Co uděláš' si nevedly vůbec špatně). Jenom trochu zamrzel fakt, že fanouškovskou obec opět z velké části tvořily -náctileté a kolikrát ještě základní školou povinné 'Bravo-girls', než-li kapku starší posluchač, který dobře ví na co jde a umí to aj ocenit. Snad to pro WCI není prokletí? Závěrem středečního večera jsem si s Honzou a bicmanem Ondrou dal pivko, vyšpiónil pár informací, které si nechám pro sebe, nechal pozdravovat jejich producenta Radima Hladíka a… Teď už mi jen zbývá doufat, že se brzo opět uvidíme - co třeba na festiválku HUDBA.ÚSTÍ.01, který se chystá na 16. červen opět do Letníha kina v ÚL? Emilio + foto

¨ Ještě o BAMBULÍ DEMENTSTRACI. Pár dní před tím, než mělo dojít k dalšímu problematickému aktu radikální baletní úderky VB, tedy k teplickému minihappeningu 'proti všem a proti všemu', avšak bezprostředně se týkající posledních trapných událostí v ČT (viz J. B. Š. minule, str. 43), HRvN na srazu ÚKP v DK prohlásil asi toto: 'Když jsme o svém záměru (demonstrovat proti zaměstnancům ČT) informovali všechna česká divadla, stala se taková neobvyklá věc. Zatímco dřív nás všude zakazovali až po vystoupeních, tentokrát nám už leckde zakázali hrát (?) předem'. Smutné, ale alespoň se o Vyžvejklé Bambuli víc ví a víc mluví. Lhostejno jak. Jde snad ještě o něco jiného? (viz inzerát pod minulým Vaříme s Jirkou) (eks)

¨ MEJLA hned DVAKRÁT. Snad pro větší důraz na TU ztrátu pro náš bigbít se má zpráva o skonu čs. undergroundové legendy Milana 'Mejly' Hlavsy, původně psaná pro TV SLOUPek, minule dostala i do Bylo. Budiž, obě fotky byly aktuální. Ta z pohřbu víc. Nicméně Hlavsovo jméno citelně chybělo na obálce Přehledů s jeho gesichtem coby hlavním motivem. Tvrzení 'Dyk ho přece každej zná, ne?!' bohužel neobstojí. (eks)

¨ TORMENT ANATOMY pokřtili v PRO-PASTi CD. V prostorách bývalého děčínského klubu ŠIPKA, dnes tedy PRO-PAST, pokřtila v pátek 16. února svojí fošnu děčínská blacková sebranka Torment Anatomy. K této události si přizvala i hosty: doomové The Rays Of The Sun, s nimiž si jejich bývalý vokalista a dnes frontman prvně jmenovaných, Honza Ježek, rovněž zazpíval, dvojici maníků říkajících si !TOOH! (grind z Prahy), litoměřické Dexter Laboratory, děčínské F.O.Y.A. a Fastness a v neposlední řadě i ústeckou Kristýnu. Té to mimochodem velmi dobře šlapalo a radost i nasazení z vlídného posluchačského přijetí bylo na muzicírujících hnedle znát. Na druhý den se pak vydali koncertovat do České Lípy. Jinak alternativní klub PRO-PAST sídlí v Hudečkově ulici a jeho prostory tvoří hlavně obstojně velká cimra zdánlivě evokující ústecký Axel club + dlouhý a zalomený bar, slušně velké pódium, několik velkých i malých stolů a židlí, fotbálek, zkrvavený klaun na zdi, žízeň hasící Březňák apod. Takovou malou zvláštností tohoto doupěte je, že záchody sídlí hnedle vedle pódia a probrat se tam při zaplněném posluchačském kotli dá kolikrát fakt zabrat. A pokud vás zajímá, co že se v PRO-PASTi děje v měsíci březnu, máme pro vás připravený jejich program, nebo zkuste: sweb.cz/pro-past. Emilio

¨ BRATŔÍČEK a PODEZŘENÍ, zábava a vopruz. US bijáky Bratříčku, kde jsi? a Podezření se do Ústí dostaly s předstihem v únoru coby součást Febiofestu 2001. Jen TO je ale spojuje. Film nikdy nezklamavších nezávisláků bří Coenů je zábava k popukání: příběh tří prchlých vězňů-buranů (skvělej George Clooney and Co.), kteří se blbě - protože ve 30. letech - narodili, ten večír dostal celé kino a udělá to zas. Věřte. I díky originálnímu černošskýmu jazzíku a blues té doby. Podezření je spací. Nezachránili to ani polda Morgen Freeman a podezřelý byznysman Gene Hackman, a páč si i ten schizothriller i produkovali, utopili tak jen prachy. No a kdybyste se přece jen rozhodli na TO jít, prozradím vám po(bl)intu. Polda podnikatele dusí kvůli vraždám holčiček, ten se nakonec přizná a před závěrečnými titulky policie chytne skutečného vraha. Uf! (eks)´

¨ TANZWUT, TANZWUT, WYKRŮTZAJ! Zpožděný začátek show německých Tanzwut 23. ledna v Paláci Akropolis mne nezprudil; jsem zvyklý. Místo předkapely mezi publikem vystoupili dvě holky a kluk s pochodněmi. Prý 'Akce tetovacího salonu Tribo bývají brutální. A bolí'. Ano, zvlášť chlapíka za kůži pověšeného a točícího se na malém kolotoči (v promítaném filmečku). Do toho atak světel a reprodukovaný techno nářez. A pak už do mlhy naběhli Tanzwut v kůži zvířecí i vlastní. Šest maníků v čele s polonahým zpěvákem Teufelem, svalovcem s růžky na holé lebce. Začali hardrockem až metalem, zpěvák německy bručel i křičel, a nepostál. Růžky mu slušely, a když zas pšoukla mlha, vše nasvítily rudé reflektory a svaly se zaleskly, iluze pekla byla dokonalá. Ve finále třetího songu (snad 'Das Labyrinth' z 2. CD 'Labyrinth Der Sinne') dudy se ztopořenými píšťalami třímali 4 muzikanti i zpěvák. A mne přepadla myšlenka o německém nevkusu. Když už ale dudy byly zas jen dvoje a do tvrdý muziky zněly s keltským nadhledem, slevil jsem. A souhlasím s bráchou, že by tolika dud nebylo třeba, kdyby kytarista za něco stál. Místy sound přecházel do hustých tanečních rytmů a la (třeba) Underworld a publikum vydatně a vděčně poskakovalo. Když dudáci zabušili palicemi do barelů, bylo to efektní, ale znělo zas jen jak… sudy. Skvěle ovšem 'hrál' bubeníkův gong i zvláštní buben. A pak ještě mnohokrát vokalistovo čertí deklamování a la Rammstein i refrény zdobené tóny dud. Po přestávce šel vydupaný přídavek. 'Hele, první písnička kterou znám', vtipkuji. "Ty vole, dyť to je 'Óda na radost'", reaguje brácha. A ještě 3 kousky navrch a je po. I bez medvědích kůží a helem jsme si starogermánské image v kombinaci s technem dost užili. Byl tam chlad Laibach, šílenství Prodigy, agrese Rammstein i vzletnost a keltská lidovost Českého srdce. Super!
(Rast & Past), Foto: Radek Strnad

¨ RENČ S DALŠÍMI REBELY NAVŠTÍVILI ÚSTÍ. U příležitosti promítání nového písničkového retrofilmu z let šedesátých REBELOVÉ, navštívil režisér filmu Filip Renč spolu s několika herci a autorem hudebních úprav Honzou Kalouskem, kino Domu kultury chemiků. Stalo se tak v pondělí 20. února, kdy krátce po 19.00 hodině začala v klubovně č. 205 tzv. tisková konference za účasti redaktorů MF Dnes, Ústeckého deníku, Českého rozhlasu a dalších, NÚP samozřejmě nechyběly. Přítomna byla prý nejsilnější 'zájezdová' skupina (zleva?): slečna/paní Radana H., Betka Stanková (hraje Bugynu), Jan Révai (Šimon), Petr Burian (Drmola), Anička Veselá (Julča, herečka brněnského HaDivadla), která tímto také zdraví Činoherní studio v ÚL a 'tiskový mluvčí' delegace Karel Hromádka. Filip Renč (Requiem pro panenku, Válka barev, televizní Polojasno) si pochvaloval diváckou návštěvnost, jenž k dnešnímu dni (tedy 20.2) činila cca 50 tisíc diváků a při následné zdravici s diváky v kinosále se netajil ambicemi, aby právě jeho film byl tím letošním nejnavštěvovanějším. Skromné přání, co říkáte? Doufejme, že to Filipovi vyjde, ten večer plně osazené hlediště by to jen dokazovalo. Před promítáním jsem na chvíli 'uzmul' zpěváka, kytaristu, skladatele a textaře Honzu Kalouska (viz. foto), abychom v sále kulťasovské hospody dali společně vzniknout našemu rozhovoru. Honza je v pohodě, pivo mu chutnalo, nabídku na tykačku neodmítl a stisk ruky má sakra pevný (nevím jako vy, ale já 'leklý ryby' moc nemusím). Na oplátku dostal jedny Přehledy a poděkoval, já díky též. Druhá část té tzv. tiskovky proběhla následně po filmu, někteří mediální pracovníci odpadli, nebo už měli 'vybráno', já pro změnu zpovídal sympatickou vrstevnici Betku Stankovou, sem tam si přisadil Honza a Anička. Jo a o čem vlastně Rebelové jsou? Stručně: Fakt dobrý! PS. 'Tvůrci filmu se chtěli přiblížit i cenou soundtracku šedesátým letům a proto určili prodejní cenu 199 Kč.' - NO, NEPAL TO! PSS. Rebelující jedinci klikají na www.rebelove.cz, nebo mailují na rebel@sproalfafilm.cz.
Emilio

¨ MINI-PROFIL ÚSTECKÉ KAPELY NECROSORTH. Vznik téhle pětičlenné sebranky se traduje k podzimu roku 99, jinak tzv. pravznik ještě o rok zpět. A, jak podotýká basák Miro; 'ještě to není nic světobornýho, ale snad to taky není úplná sračka.' Spolu s ním se v téhlo death-black metalové kapele upíchl zpěvák přezdívaný Necro-Standa (viz. foto), kytaristé TumiCZ a Michal a bicman Maso. Po kupě zatím mají devět věcí, přičemž cover od Big Bossova Rootu už nehrají. Textová oblast jejich skladeb se dotýká různých brutálních druhů smrti speciálně zaměřených třeba na 'nekrofilní kanibalismus' (viz. název songu 'Pedofilní doktor na dětské klinice'). A ačkoliv by se mohlo zdát, že půjde o partičku pěknejch humusáků, pravda je ta, že Necrosorti jsou mladý kluci, který baví černý humor a z těhle věcí si dělaj spíš srandu. Odtud také vyplývá i jejich název - NECROSORTH - je: 'dobře zapamatovatelný, zajímavý a má vyjadřovat náš styl, nebo zaměření'. Sám o sobě prý význam nemá. Standa, který svou hlasovou propozici nazývá spíše chropotem, volí před angličtinou jazyk český - kapelu prý víc baví (nicméně jeden song v AJ mají). Svůj první demo záznam chystají natočit 'až bude teplo', zvukařskou stránku věci pravděpodobně zajistí spřátelený Jirka Beránek z kapely Kristýna. Pracovní název zatím zní 'Necro-Demo' a bude obsahovat 9-10 věcí. A jak s demáčem kapela naloží? 'Budem ho měnit s ostatníma kapelama, posílat zinům..., prostě to cpát kam to půjde,' shodují se s tím, že by také rádi začali jezdit po republice. Kontakt: Standa Jerolímek, 0607-147 807, e-mail: necrosorth@seznam.cz
Emilio

¨ ÚSTÍ V CELOSTÁTNÍ SOUTĚŽI BICÍCH NÁSTROJÚ NECHYBĚLO! Nechybělo díky mladíkovi, který se jmenuje Roman Haase, jeho domovskou kapelou jsou ústečtí Hydrargyrum a jeho současným studentským působištěm Teplická hudební konzervatoř. Právě z té byl na základě výsledků z hlavního oboru, což jsou v jeho případě bicí nástroje, vybrán, aby ji reprezentoval v Interpretační celostátní soutěži bicích nástrojů konzervatoří ČR, která se uskutečnila ve dnech 9. a 10. února '01 na ostravské Janáčkově konzervatoři. Soutěžících bylo celkem 19 ze všech českých konzervatoří, kterých je odhadem 14 a Teplickou 'konzervu' zde na bicí ještě zastupoval Tomáš Herian (-ex JazzVitamin, nyní hraje u J. Třasáka). A možná by se již slušelo říci, kdo že celou soutěž vyhrál; bohužel, nebyl to ani jeden z těchto dvou adeptů, nicméně už jenom fakt, že se zúčastnili, dává alespoň Romanovi velmi dobrý pocit. Sám říká: 'Jel jsem spíš sbírat zkušenosti, než vyhrát.' Soutěž, která je rozdělena na dvě kategorie: bicí soupravy a melodické bicí nástroje & multi-percussion, se totiž koná vždy jednou za dva roky, její příští ročník by měl být z 99% v Teplicích. Předsedou poroty pro bicí nástroje byl Vladimír Žižka, profesor pražské Ježkovy konzervatoře, dále Josef 'Dodo' Šošoka, přední jazzová osobnost a Jiří Stivín ml., česká špička bicích nástrojů a syn pana Stivína staršího. Porotu druhé kategorie tvořila předsedkyně Katarzyna Myćka (PL), evropská špička na melodické bicí nástroje, Tomáš Ondrůšek, odborník na multi-perkuse a Martin Opršal, člen souboru DAMA DAMA. Ti všichni si prý také předposlední den soutěže vystřihli společný koncert. V prvním soutěžním kole museli účastníci předvést povinnou etudu a přednes - na výběr měli ze dvou: Živkovičovi 'Etudy pro malý buben', nebo Mikeškovi 'Soutěžní etudy'. Další součástí prvního kola byl přednes s doprovodem MC, nebo CD (např. D. Weckel, D. Chambers, B. Gobham atd.). Roman do finále, kde se umístilo šest vybraných, nepostoupil. Možná i proto, že soutěž byla z 99% zaměřena na JAZZ a 'hudbu D. Weckela teprve začínám chápat, což je důvod, proč jsem se neumístil,' míní. Šanci na prvním místě proměnil Jan Dvořák, student pražské Ježkovy konzervatoře, druhé místo patřilo Davidu Křetínskému, třetí obsadil T. Herian a ještě zmíníme čtvrté, tzv. čestné uznání za originalitu při kompozici sóla, kde se umístil Ladislav Šiška. Soutěž pořádala Společnost perkusionistů ČR (každý z přihlášených účastníků zároveň obdržel přihlášku do této společnosti) a jejím organizátorem byl pan Rostislav Mikeška, učitel bicích nástrojů Janáčkovy konzervatoře v Ostravě. A krátké info o Romanovi na závěr - věk: 22 let, výška: 173 cm, číslo bot: 44, student 3. ročníku TP konzervatoře, hostující u Severočeské filharmonie a Městského divadla ÚL. Používaná bicí souprava: TAMA - řada Rock Star Custom, dvojšlapka: Pearl a činely Sabiany. Kontakt: hydrargyrum.ul@centrum.cz
Emilio + foto - naprostý bubenický amatér, zato snad 'mistr' svého nástroje

¨ AKRoPoLE u nohou ANi DiFRANCo Jak jsem se na 1. pražský koncert US písničkářky Ani DiFranco (12. 2., palác Akropolis) těšil, tak mne i pobavil. Lenka Dusilová se Secret Service dala 5 - 6 písniček, pozvala na březnový koncert v Akropoli a šla. Nicméně tam hitovky z Lenčiny sólovky sedly. Ani i díky Amíkům žijícím u nás sál vyprodala. Ve foyeru bylo k mání jejích 10 řadovek, před palácem patrový autobus, kterým Anička s dredy (kytara, zpěv) + basák, klávesačka, saxman, trumpeťák, bicman a spol. přijeli, na zdech prosba, aby publikum (kvůli astma člena bandu) nekouřilo. Kašlali na to. Její muzika byl jakýsi odsekávaný folk rock s přesahy do jazzu i popu či reggae a rapíku. Živě zněla Ani DiFRANCo o poznání energičtěji, tvrději. Některé songy byly k nepoznání. Vlastně jsme identifikovali jen čtyři. 'Come Away from It'z mé oblíbené 'Up. Up. Up…' a tři z posledního alba 'To The Teeth': sekanou 'Cloud Blood', 'Back Back Back'i 'Providence' s výraznými změnami temp, v níž s Ani na albu zpívá Prince. Spoustu sloganů Amíci zpívali s Aničkou, některé za ni. Dost se tančilo. Při proslovech byla Ani vtipná i sarkastická: Chválila Prahu za hraní po hospodách, odsoudila USA za absenci demokracie. 'Bylo to dost neobvyklý, ale výborný', okomentoval koncert kluk ve frontě u šatny. A příklad relativity v případě ADiF? Kámoše zprudili dva ranaři, tvrdě razící kameramanovi cestu sálem. No a mě pak udělali radost, když těch pár vteřin na TV 3 pustili.
Text a foto: Radek Strnad

¨ KDO TO JE? Na dotaz 'Znáte ho?' z letáčků, sektou Nový život (viz programová část NÚP) povhazovaných do schránek Ústečanů a zvoucích do Hraničáře na film Ježíš, odpovídám: 'Neznám. Nikdy jsem ho neviděl.
(eks) foto archiv

¨ GO KABÁTI DO ÚSTÍ! Den před korekturami NÚP byla potvrzena zpráva, že teplická skupina KABÁT dorazí ve čtvrtek 29. března do ústeckého Zimního stadionu. Kotel pod pódiem by měla úderem zhruba 19.30 hodiny zahřívat předskakující DOGA, která se do myslí rockových fanoušků vepsala zejména společnými koncerty s kapelou Arakain. Čím dál tím oblíbenější Kabát je momentálně na turné k aktuální fošně 'Go Satane Go' (Hurvajsova parafráze na předvánoční slogan 'Go Ježíšku Go') vydané Monitorem-EMI před loňskými Vánocemi, ale bezpochyby padnou pecky ze všech předešlých alb: Má ji motorovou, Děvky ty to znaj, Colorado, Země plná trpaslíků i předposlední MegaHu. Takže, Vojtku, Krulichu, Váňo, Špalku a Hurvajsi, doufám, že nám v Ústí ukážete, jak se nosí pořádnej KABÁT!
(red)

¨ THE ROMP, hardcore band z Norimberka absolvuje počátkem března malé turné po České republice a Německu. Pokud chcete vidět jejich vskutku živelné vystoupení, navštivte ve středu 7. 3. klub Podletná v Teplicích, 8. 3. Rock Café v Praze a 9. 3. Cirgus v Chomutově odkud se skupina přesouvá na několik dalších koncertů do Německa. The Romp budou v Čechách již potřetí, absolvovali zde několik desítek vystoupení včetně festivalu Dynamo či v klubech jako 007, Bunkr, Knak., Pod Lampou atd. Na turné je podpoří teplická HC formace INFECTION u příležitosti svého posledního veřejného účinkování před přípravou nového materiálu. Více informací na www.theromp.de a www.radical-production.cz. V divizi punk&HC dále připravujeme: MINUS EINS - berlínské punk-rockové uskupení vzniknuvší na ze členů kapel SKUNK, HAMMERFALL a legendárních HAF,v současnosti vydává nové album a vyráží na evropský zájezd, v rámci kterého dorazí i na 3 zastaveni do ČR, a to: 20. 4. Pro-past - Děčín, 21. 4. Podletná - Teplice a 22. 4. 007 - Praha (bez záruky).
Aleš

¨ MIŠÍK ZAPLNIL NÁROĎÁK. Únorový koncert Vladimíra 'Legendy' Mišíka se těšil nejen dobré návštěvnosti, ale také zvuku, prý nesporně lepšímu než onehdá v KD Chlumec. Klasik českého bigbítu se loni v srpnu zúčastnil 'Československého rockového festivalu' v Chicagu (www.csworldnet.com), v 1/2 září podstoupil operaci očí a od října opět nastoupil na koncertní pódia. V Ústí je s Etc. (česky atd.) poměrně častým hostem, za což jsme všichni jistě velmi rádi. A možná jste nevěděli, že.. 'vlastně díky Mišikovi jsem odmaturoval. Jinak bych se básničky od Kainara asi nikdy nenaučil,' pravil ve čtvrtek 22. února v ND zhruba v 19.45 středoevropského času jeden můj známý. Hezké, ne? PS. Zkuste stránku: www.ceska-hudba.cz/vladimir-misik.
Emilio

¨ NA MIŠÍKA SE NECHODÍ POZDĚ! (Národní dům 22.února 2001) - Je to pravda. Já pozdě přišel. Dobře mi tak, protože jsem se již nevešel do sálu. Na rockovém koncertě kde publikum sedí na židlích jsem nebyl ani nepamatuju. Po poznámce jednoho známého 'Co se divíš, podívej na ty lidi. Ty už by to asi neustáli', jsem se přestal divit, podíval se na pódium a zjistil že, polovina E.T.C. sedí taky. Aha tak to jsem Mišíka neviděl asi dost dlouho. Ale protože ho mám hodně rád, tak jsem mu to odpustil. Velmi pohodový koncert. Skladby které se na CD tváří jako vypalovačky nezněly vůbec špatně. Zaznamenal jsem hlavně věci z posledních čtyř alb, kde se coby zpěváci prezentují taky Olin Nejezchleba a Kubeš alias 'Kachna'. Jestli někdy na nějakém vystoupení hrál basák Veselý na tahací harmoniku to už si nepamatuju, tady na ní hrál dost často a nebylo to vůbec špatný. Po dalším skvělém Gambrinusu a jiných ještě novějších flácích, přišlo malé překvápko, pelíškovka Sluneční hrob od Blue Effectu. Já ovšem vím že nejméně polovina lidí čekala na něco jiného. Dočkali se. Přidal jim 'Sladké je žít' a 'Variaci na renesanční téma'.To už ale řada spěchajících stála s kabátama přes ruku u vchodu do sálu. Já jsem se pak trochu opil, ale to už sem nepatří. Až sem zase přijede a věřím že ano, tak slibuju čestný pionýrský že přijdu včas.
PAN KLOBOUK

Archiv:


 


Copyright © 2001 KK & UKP'98