¨
NOVÝ PROSTOR - časopis
pouze pro bezdomovce?
'Časopis Nový prostor (původně časopis Patron) začal vycházet v
prosinci 1999. Jeho hlavním cílem je kampaň za pomoc lidem bez střechy
nad hlavou a poukazování na hlavní sociální problémy dnešních dní.
Dává lidem bez přístřeší možnost se nahlas vyjádřit'. Přesně tuhle
informaci se můžete dočíst v záhlaví barevného média tištěného na
tvrdém papíře, distribuovaného z Prahy a prodávaného v ulicích Prahy,
Plzně, Brna a Ostravy - časopisu Nový prostor. Jeho cena činí
20,- Kč, z toho rovná polovina náleží prodejci, kterým je, nebo se
může stát, kterákoli osoba bez stálého ubytování. Číslo 32,
na jehož titulní straně je fotografie Ivana Martina Jirouse
a pod ní titulek 'Básník, bezdomovec, Magor...', se do mých
rukou dostalo při vycházení z metra na pražské Budějovické stanici
a od prodávajícího člověka (bezdomovce) mám prý také pozdravovat jeho
příbuzné u nás v Ústí (jejichž příjmení jsem bohužel zapomněl). V
obsahu Nového prostoru nechybí místo pro komiks, dopisy čtenářů,
anketní otázky, článek o Amsterdamu, o Romech z Ovčár, Febiofestu,
najdete tu kulturní dvojstranu věnovanou hudbě, filmu a knihám, rozhovor
s Jirousem a další, kratší či delší, slohové útvary na různá témata.
A jste-li ochotni za něj dát 90 korun, je cédéčko skupiny RALE 'Homeless
World Music' vaše. To nezní špatně, co říkáte?
Adresa redakce: Pod Svahem 12, 147 00 Praha 4, tel., fax: 02/44
46 82 50, patron@novyprostor.com
Emilio
¨
WALK CHOC ICE
REJDILI V TEPLICÍCH. 'Koncert pražské rockové kapely u příležitosti
vydání jejich nového CD Rejdit, dále vystoupí teplická rocková skupina
Blue Rocket.' - Alespoň tak bylo psáno na plakátech ke koncertu
konaném na Sv. Valentýna (jak já ho, 'chlapa', nesnáším), tj. 14.
2., v Domu kultury Teplice. O tom, že by WCI byli z
Prahy opravdu nic nevím, do Blue Rocket se ale pořadatelé trefili.
Sedmihlavý soubor, kde se na bicí projevuje 'mladý a neškodný' Tomáš
Port hraje převzaté i vlastní věci a to s takovým nasazením, že
bych v nich do budoucna viděl velký příslib nejen teplického bigbítového
zázemí. To na Walk Choc Ice byla znát jistá únava, i přesto
odvedli velmi slušný výkon, ten den bohužel ochuzený kytarou Luboše
Moravce. Frontman a zpěvák Honza Křížek běhal a skákal po pódiu,
jak ostatně bývá jeho zvykem a sem tam si (skoro)vylezl i na reprobedny.
Nejvíce'podojeno' bylo poslední CD 'Rejdit', z něhož
půjde do rádiového éteru další singl (předchozí dva 'Normal Day'
a 'Co uděláš' si nevedly vůbec špatně). Jenom trochu zamrzel
fakt, že fanouškovskou obec opět z velké části tvořily -náctileté
a kolikrát ještě základní školou povinné 'Bravo-girls', než-li kapku
starší posluchač, který dobře ví na co jde a umí to aj ocenit. Snad
to pro WCI není prokletí? Závěrem středečního večera jsem si s Honzou
a bicmanem Ondrou dal pivko, vyšpiónil pár informací, které si nechám
pro sebe, nechal pozdravovat jejich producenta Radima Hladíka
a… Teď už mi jen zbývá doufat, že se brzo opět uvidíme - co třeba
na festiválku HUDBA.ÚSTÍ.01, který se chystá na 16. červen
opět do Letníha kina v ÚL? Emilio
+ foto
¨ Ještě
o BAMBULÍ DEMENTSTRACI.
Pár dní před tím, než mělo dojít k dalšímu problematickému aktu radikální
baletní úderky VB, tedy k teplickému minihappeningu 'proti všem a
proti všemu', avšak bezprostředně se týkající posledních trapných
událostí v ČT (viz J. B. Š.
minule, str. 43), HRvN na srazu
ÚKP v DK prohlásil asi toto: 'Když jsme o svém záměru (demonstrovat
proti zaměstnancům ČT) informovali všechna česká divadla, stala se
taková neobvyklá věc. Zatímco dřív nás všude zakazovali až po vystoupeních,
tentokrát nám už leckde zakázali hrát (?) předem'. Smutné, ale
alespoň se o Vyžvejklé Bambuli víc ví a víc mluví. Lhostejno
jak. Jde snad ještě o něco jiného? (viz inzerát pod minulým Vaříme
s Jirkou) (eks)
¨ MEJLA
hned DVAKRÁT.
Snad pro větší důraz na TU ztrátu pro náš bigbít se má zpráva o skonu
čs. undergroundové legendy Milana 'Mejly' Hlavsy, původně psaná
pro TV SLOUPek, minule dostala i do Bylo. Budiž, obě fotky byly aktuální.
Ta z pohřbu víc. Nicméně Hlavsovo jméno citelně chybělo na obálce
Přehledů s jeho gesichtem coby hlavním motivem. Tvrzení 'Dyk ho
přece každej zná, ne?!' bohužel neobstojí.
(eks)
¨ TORMENT
ANATOMY pokřtili v PRO-PASTi CD.
V prostorách bývalého děčínského klubu ŠIPKA, dnes tedy PRO-PAST,
pokřtila v pátek 16. února svojí fošnu děčínská blacková sebranka
Torment Anatomy. K této události si přizvala i hosty: doomové
The Rays Of The Sun, s nimiž si jejich bývalý vokalista a dnes
frontman prvně jmenovaných, Honza Ježek, rovněž zazpíval, dvojici
maníků říkajících si !TOOH! (grind z Prahy), litoměřické Dexter
Laboratory, děčínské F.O.Y.A. a Fastness a v neposlední
řadě i ústeckou Kristýnu. Té to mimochodem velmi dobře šlapalo
a radost i nasazení z vlídného posluchačského přijetí bylo na muzicírujících
hnedle znát. Na druhý den se pak vydali koncertovat do České Lípy.
Jinak alternativní klub PRO-PAST sídlí v Hudečkově ulici a
jeho prostory tvoří hlavně obstojně velká cimra zdánlivě evokující
ústecký Axel club + dlouhý a zalomený bar, slušně velké pódium, několik
velkých i malých stolů a židlí, fotbálek, zkrvavený klaun na zdi,
žízeň hasící Březňák apod. Takovou malou zvláštností tohoto
doupěte je, že záchody sídlí hnedle vedle pódia a probrat se tam při
zaplněném posluchačském kotli dá kolikrát fakt zabrat. A pokud vás
zajímá, co že se v PRO-PASTi děje v měsíci březnu, máme pro vás připravený
jejich program, nebo zkuste: sweb.cz/pro-past.
Emilio
¨ BRATŔÍČEK
a PODEZŘENÍ, zábava a vopruz.
US bijáky Bratříčku, kde jsi? a Podezření se do Ústí
dostaly s předstihem v únoru coby součást Febiofestu 2001.
Jen TO je ale spojuje. Film nikdy nezklamavších nezávisláků bří
Coenů je zábava k popukání: příběh tří prchlých vězňů-buranů
(skvělej George Clooney and Co.), kteří se blbě - protože
ve 30. letech - narodili, ten večír dostal celé kino a udělá to zas.
Věřte. I díky originálnímu černošskýmu jazzíku a blues té doby. Podezření
je spací. Nezachránili to ani polda Morgen Freeman a
podezřelý byznysman Gene Hackman, a páč si i ten schizothriller
i produkovali, utopili tak jen prachy. No a kdybyste se přece jen
rozhodli na TO jít, prozradím vám po(bl)intu. Polda podnikatele dusí
kvůli vraždám holčiček, ten se nakonec přizná a před závěrečnými titulky
policie chytne skutečného vraha. Uf! (eks)´
¨
TANZWUT, TANZWUT, WYKRŮTZAJ!
Zpožděný začátek show německých Tanzwut 23. ledna v Paláci
Akropolis mne nezprudil; jsem zvyklý. Místo předkapely mezi publikem
vystoupili dvě holky a kluk s pochodněmi. Prý 'Akce tetovacího
salonu Tribo bývají brutální. A bolí'. Ano, zvlášť chlapíka
za kůži pověšeného a točícího se na malém kolotoči (v promítaném filmečku).
Do toho atak světel a reprodukovaný techno nářez. A pak už do mlhy
naběhli Tanzwut v kůži zvířecí i vlastní. Šest maníků v čele s polonahým
zpěvákem Teufelem, svalovcem s růžky na holé lebce. Začali hardrockem
až
metalem,
zpěvák německy bručel i křičel, a nepostál. Růžky mu slušely, a když
zas pšoukla mlha, vše nasvítily rudé reflektory a svaly se zaleskly,
iluze pekla byla dokonalá. Ve finále třetího songu (snad 'Das
Labyrinth' z 2. CD 'Labyrinth Der Sinne') dudy
se ztopořenými píšťalami třímali 4 muzikanti i zpěvák. A mne přepadla
myšlenka o německém nevkusu. Když už ale dudy byly zas jen dvoje a
do tvrdý muziky zněly s keltským nadhledem, slevil jsem. A souhlasím
s bráchou, že by tolika dud nebylo třeba, kdyby kytarista za něco
stál. Místy sound přecházel do hustých tanečních rytmů a la (třeba)
Underworld a publikum vydatně a vděčně poskakovalo. Když dudáci
zabušili palicemi do barelů, bylo to efektní, ale znělo zas jen jak…
sudy. Skvěle ovšem 'hrál' bubeníkův gong i zvláštní buben. A pak ještě
mnohokrát vokalistovo čertí deklamování a la Rammstein i refrény zdobené
tóny dud. Po přestávce šel vydupaný přídavek. 'Hele, první písnička
kterou znám', vtipkuji. "Ty vole, dyť to je 'Óda na radost'",
reaguje brácha. A ještě 3 kousky navrch a je po. I bez medvědích kůží
a helem jsme si starogermánské image v kombinaci s technem dost užili.
Byl tam chlad Laibach, šílenství Prodigy, agrese Rammstein
i vzletnost a keltská lidovost Českého srdce. Super!
(Rast & Past), Foto: Radek Strnad
¨
RENČ S DALŠÍMI REBELY
NAVŠTÍVILI ÚSTÍ. U příležitosti promítání nového písničkového
retrofilmu z let šedesátých REBELOVÉ, navštívil režisér filmu Filip
Renč spolu s několika herci a autorem hudebních úprav Honzou Kalouskem,
kino Domu kultury chemiků. Stalo se tak v pondělí 20.
února, kdy krátce po 19.00 hodině začala v klubovně č. 205 tzv.
tisková konference za účasti redaktorů MF Dnes, Ústeckého deníku,
Českého rozhlasu a dalších, NÚP samozřejmě nechyběly. Přítomna byla
prý nejsilnější 'zájezdová' skupina (zleva?): slečna/paní Radana H.,
Betka Stanková (hraje Bugynu), Jan Révai (Šimon), Petr Burian
(Drmola), Anička Veselá (Julča, herečka brněnského HaDivadla),
která tímto také zdraví Činoherní studio v ÚL a 'tiskový mluvčí' delegace
Karel Hromádka. Filip Renč (Requiem pro panenku, Válka barev,
televizní Polojasno) si pochvaloval diváckou návštěvnost,
jenž k dnešnímu dni (tedy 20.2) činila cca 50 tisíc diváků a při následné
zdravici s diváky v kinosále se netajil ambicemi, aby právě jeho film
byl tím letošním nejnavštěvovanějším. Skromné přání, co říkáte? Doufejme,
že to Filipovi vyjde, ten večer plně osazené hlediště by to jen dokazovalo.
Před promítáním jsem na chvíli
'uzmul'
zpěváka, kytaristu, skladatele a textaře Honzu Kalouska (viz.
foto), abychom v sále kulťasovské hospody dali společně vzniknout
našemu rozhovoru. Honza je v pohodě, pivo mu chutnalo, nabídku na
tykačku neodmítl a stisk ruky má sakra pevný (nevím jako vy, ale já
'leklý ryby' moc nemusím). Na oplátku dostal jedny Přehledy a poděkoval,
já díky též. Druhá část té tzv. tiskovky proběhla následně po filmu,
někteří mediální pracovníci odpadli, nebo už měli 'vybráno', já pro
změnu zpovídal sympatickou vrstevnici Betku Stankovou, sem
tam si přisadil Honza a Anička. Jo a o čem vlastně Rebelové jsou?
Stručně: Fakt dobrý! PS. 'Tvůrci filmu se chtěli přiblížit i cenou
soundtracku šedesátým letům a proto určili prodejní cenu 199 Kč.'
- NO, NEPAL TO! PSS. Rebelující jedinci klikají na
www.rebelove.cz, nebo mailují na rebel@sproalfafilm.cz.
Emilio
¨
MINI-PROFIL ÚSTECKÉ
KAPELY NECROSORTH.
Vznik téhle pětičlenné sebranky se traduje k podzimu roku 99, jinak
tzv. pravznik ještě o rok zpět. A, jak podotýká basák Miro;
'ještě to není nic světobornýho, ale snad to taky není úplná sračka.'
Spolu s ním se v téhlo death-black metalové kapele upíchl zpěvák přezdívaný
Necro-Standa (viz. foto), kytaristé TumiCZ a Michal
a bicman Maso. Po kupě zatím mají devět věcí, přičemž cover
od Big Bossova Rootu už nehrají. Textová oblast jejich skladeb se
dotýká různých brutálních druhů smrti speciálně zaměřených třeba na
'nekrofilní kanibalismus' (viz.
název
songu 'Pedofilní doktor na dětské klinice'). A ačkoliv by se
mohlo zdát, že půjde o partičku pěknejch humusáků, pravda je ta, že
Necrosorti jsou mladý kluci, který baví černý humor a z těhle věcí
si dělaj spíš srandu. Odtud také vyplývá i jejich název - NECROSORTH
- je: 'dobře zapamatovatelný, zajímavý a má vyjadřovat náš styl,
nebo zaměření'. Sám o sobě prý význam nemá. Standa, který svou
hlasovou propozici nazývá spíše chropotem, volí před angličtinou jazyk
český - kapelu prý víc baví (nicméně jeden song v AJ mají). Svůj první
demo záznam chystají natočit 'až bude teplo', zvukařskou
stránku věci pravděpodobně zajistí spřátelený Jirka Beránek z kapely
Kristýna. Pracovní název zatím zní 'Necro-Demo' a bude obsahovat 9-10
věcí. A jak s demáčem kapela naloží? 'Budem ho měnit s ostatníma
kapelama, posílat zinům..., prostě to cpát kam to půjde,' shodují
se s tím, že by také rádi začali jezdit po republice. Kontakt:
Standa Jerolímek, 0607-147 807, e-mail: necrosorth@seznam.cz
Emilio
¨
ÚSTÍ V CELOSTÁTNÍ SOUTĚŽI
BICÍCH NÁSTROJÚ NECHYBĚLO!
Nechybělo díky mladíkovi, který se jmenuje Roman Haase, jeho
domovskou kapelou jsou ústečtí Hydrargyrum a jeho současným studentským
působištěm Teplická hudební konzervatoř. Právě z té
byl na základě výsledků z hlavního oboru, což jsou v jeho případě
bicí nástroje, vybrán, aby ji reprezentoval v Interpretační celostátní
soutěži bicích nástrojů konzervatoří ČR, která se uskutečnila
ve dnech 9. a 10. února '01 na ostravské Janáčkově konzervatoři. Soutěžících
bylo celkem 19 ze všech českých konzervatoří, kterých je odhadem 14
a Teplickou 'konzervu' zde na bicí ještě zastupoval Tomáš Herian
(-ex JazzVitamin, nyní hraje u J. Třasáka). A možná by se již slušelo
říci, kdo že celou soutěž vyhrál; bohužel, nebyl to ani jeden z těchto
dvou adeptů, nicméně už jenom fakt, že se zúčastnili, dává alespoň
Romanovi velmi dobrý pocit. Sám říká: 'Jel jsem spíš sbírat zkušenosti,
než vyhrát.' Soutěž, která je rozdělena na dvě kategorie: bicí
soupravy a melodické bicí nástroje & multi-percussion, se totiž koná
vždy jednou za dva roky, její příští ročník by měl být z 99% v Teplicích.
Předsedou poroty pro bicí nástroje byl Vladimír Žižka, profesor
pražské Ježkovy konzervatoře, dále Josef 'Dodo' Šošoka,
přední jazzová osobnost a Jiří Stivín ml., česká špička bicích
nástrojů a syn pana Stivína staršího. Porotu druhé kategorie tvořila
předsedkyně Katarzyna Myćka (PL), evropská špička na melodické
bicí nástroje, Tomáš Ondrůšek, odborník na multi-perkuse a
Martin Opršal, člen souboru DAMA DAMA. Ti všichni si prý také
předposlední den soutěže vystřihli společný koncert. V prvním soutěžním
kole museli účastníci předvést povinnou etudu a přednes - na výběr
měli ze dvou: Živkovičovi 'Etudy pro malý buben', nebo Mikeškovi
'Soutěžní etudy'. Další součástí prvního kola byl přednes s doprovodem
MC, nebo CD (např. D. Weckel, D. Chambers, B. Gobham atd.). Roman
do finále, kde se umístilo šest vybraných, nepostoupil. Možná i proto,
že soutěž byla z 99% zaměřena na JAZZ a 'hudbu D. Weckela teprve
začínám chápat, což je důvod, proč jsem se neumístil,' míní. Šanci
na prvním místě proměnil Jan Dvořák, student pražské Ježkovy
konzervatoře, druhé místo patřilo Davidu Křetínskému, třetí
obsadil T. Herian a ještě zmíníme čtvrté, tzv. čestné uznání za originalitu
při kompozici sóla, kde se umístil Ladislav Šiška. Soutěž pořádala
Společnost perkusionistů ČR (každý z přihlášených účastníků
zároveň obdržel přihlášku do této společnosti) a jejím organizátorem
byl pan Rostislav Mikeška, učitel bicích nástrojů Janáčkovy
konzervatoře v Ostravě. A krátké info o Romanovi na závěr
- věk: 22 let, výška: 173 cm, číslo bot: 44, student 3. ročníku TP
konzervatoře, hostující u Severočeské filharmonie a Městského divadla
ÚL. Používaná bicí souprava: TAMA - řada Rock Star Custom, dvojšlapka:
Pearl a činely Sabiany. Kontakt: hydrargyrum.ul@centrum.cz
Emilio + foto - naprostý
bubenický amatér, zato snad 'mistr' svého nástroje
¨ AKRoPoLE
u nohou ANi DiFRANCo Jak jsem se na 1. pražský koncert US písničkářky
Ani DiFranco (12. 2., palác Akropolis) těšil, tak mne i pobavil. Lenka
Dusilová se Secret Service dala 5 - 6 písniček,
pozvala na březnový koncert v Akropoli a šla. Nicméně tam hitovky
z Lenčiny sólovky sedly. Ani i díky Amíkům žijícím u nás sál vyprodala.
Ve foyeru bylo k mání jejích 10 řadovek, před palácem patrový autobus,
kterým Anička s dredy (kytara, zpěv) + basák, klávesačka, saxman,
trumpeťák, bicman a spol. přijeli, na zdech prosba, aby publikum (kvůli
astma člena bandu) nekouřilo. Kašlali na to. Její muzika byl jakýsi
odsekávaný folk rock s přesahy do jazzu i popu či reggae a rapíku.
Živě
zněla
Ani DiFRANCo o poznání energičtěji, tvrději. Některé songy
byly k nepoznání. Vlastně jsme identifikovali jen čtyři. 'Come
Away from It'z mé oblíbené 'Up. Up. Up…' a tři z posledního
alba 'To The Teeth': sekanou 'Cloud Blood', 'Back
Back Back'i 'Providence' s výraznými změnami
temp, v níž s Ani na albu zpívá Prince. Spoustu sloganů Amíci zpívali
s Aničkou, některé za ni. Dost se tančilo. Při proslovech byla Ani
vtipná i sarkastická: Chválila Prahu za hraní po hospodách, odsoudila
USA za absenci demokracie. 'Bylo to dost neobvyklý, ale výborný',
okomentoval koncert kluk ve frontě u šatny. A příklad relativity v
případě ADiF? Kámoše zprudili dva ranaři, tvrdě razící kameramanovi
cestu sálem. No a mě pak udělali radost, když těch pár vteřin na TV
3 pustili.
Text a foto: Radek Strnad
¨
KDO TO JE?
Na dotaz 'Znáte ho?' z letáčků, sektou Nový život
(viz programová část NÚP) povhazovaných do schránek Ústečanů a zvoucích
do Hraničáře na film Ježíš, odpovídám: 'Neznám.
Nikdy jsem ho neviděl.
(eks) foto archiv
¨
GO KABÁTI DO ÚSTÍ!
Den před korekturami NÚP byla potvrzena zpráva, že teplická skupina
KABÁT dorazí ve čtvrtek 29. března do ústeckého Zimního
stadionu. Kotel pod pódiem by měla úderem zhruba 19.30 hodiny
zahřívat předskakující DOGA, která se do myslí rockových fanoušků
vepsala zejména společnými koncerty s kapelou Arakain. Čím dál tím
oblíbenější Kabát je momentálně na turné k aktuální fošně 'Go
Satane Go' (Hurvajsova parafráze na předvánoční slogan 'Go
Ježíšku Go') vydané Monitorem-EMI před loňskými Vánocemi, ale bezpochyby
padnou pecky ze všech předešlých alb: Má ji motorovou, Děvky ty
to znaj, Colorado, Země plná trpaslíků i předposlední MegaHu.
Takže, Vojtku, Krulichu, Váňo, Špalku a Hurvajsi, doufám, že nám v
Ústí ukážete, jak se nosí pořádnej KABÁT!
(red)
¨
THE ROMP, hardcore
band z Norimberka absolvuje počátkem března malé turné po České republice
a Německu. Pokud chcete vidět jejich vskutku živelné vystoupení, navštivte
ve středu 7. 3. klub Podletná v Teplicích, 8. 3. Rock Café v Praze
a 9. 3. Cirgus v Chomutově odkud se skupina přesouvá na několik
dalších koncertů do Německa. The Romp budou v Čechách již potřetí,
absolvovali zde několik desítek vystoupení včetně festivalu Dynamo
či v klubech jako 007, Bunkr, Knak., Pod Lampou atd. Na turné je podpoří
teplická HC formace INFECTION u příležitosti svého posledního
veřejného účinkování před přípravou nového materiálu. Více informací
na www.theromp.de
a www.radical-production.cz.
V divizi punk&HC dále připravujeme: MINUS EINS - berlínské punk-rockové
uskupení vzniknuvší na ze členů kapel SKUNK, HAMMERFALL a legendárních
HAF,v současnosti vydává nové album a vyráží na evropský zájezd, v
rámci kterého dorazí i na 3 zastaveni do ČR, a to: 20. 4. Pro-past
- Děčín, 21. 4. Podletná - Teplice a 22. 4. 007 - Praha (bez záruky).
Aleš
¨ MIŠÍK
ZAPLNIL NÁROĎÁK. Únorový koncert Vladimíra 'Legendy' Mišíka
se těšil nejen dobré návštěvnosti, ale také zvuku, prý nesporně lepšímu
než onehdá v KD Chlumec. Klasik českého bigbítu se loni v srpnu zúčastnil
'Československého rockového festivalu' v Chicagu (www.csworldnet.com),
v 1/2 září podstoupil operaci očí a od října opět nastoupil na koncertní
pódia. V Ústí je s Etc. (česky atd.) poměrně častým hostem,
za což jsme všichni jistě velmi rádi. A možná jste nevěděli, že..
'vlastně díky Mišikovi jsem odmaturoval. Jinak bych se básničky
od Kainara asi nikdy nenaučil,' pravil ve čtvrtek 22. února v
ND zhruba v 19.45 středoevropského času jeden můj známý. Hezké, ne?
PS. Zkuste stránku: www.ceska-hudba.cz/vladimir-misik.
Emilio
¨
NA MIŠÍKA SE NECHODÍ
POZDĚ! (Národní dům 22.února 2001) - Je to pravda. Já pozdě přišel.
Dobře mi tak, protože jsem se již nevešel do sálu. Na rockovém koncertě
kde publikum sedí na židlích jsem nebyl ani nepamatuju. Po poznámce
jednoho známého 'Co se divíš, podívej na ty lidi. Ty už by to asi
neustáli', jsem se přestal divit, podíval se na pódium a zjistil
že, polovina E.T.C. sedí taky. Aha tak to jsem Mišíka neviděl asi
dost dlouho. Ale protože ho mám hodně rád, tak jsem mu to odpustil.
Velmi pohodový koncert. Skladby které se na CD tváří jako vypalovačky
nezněly vůbec špatně. Zaznamenal jsem hlavně věci z posledních čtyř
alb, kde se coby zpěváci prezentují taky Olin Nejezchleba a
Kubeš alias 'Kachna'. Jestli někdy na nějakém vystoupení hrál
basák Veselý na tahací harmoniku to už si nepamatuju, tady
na ní hrál dost často a nebylo to vůbec špatný. Po dalším skvělém
Gambrinusu a jiných ještě novějších flácích, přišlo
malé překvápko, pelíškovka Sluneční hrob od Blue Effectu.
Já ovšem vím že nejméně polovina lidí čekala na něco jiného. Dočkali
se. Přidal jim 'Sladké je žít' a 'Variaci na renesanční
téma'.To už ale řada spěchajících stála s kabátama přes ruku
u vchodu do sálu. Já jsem se pak trochu opil, ale to už sem nepatří.
Až sem zase přijede a věřím že ano, tak slibuju čestný pionýrský že
přijdu včas.
PAN KLOBOUK